FAQ

Spørsmål som ofte stilles om Fuud.

Kjøper

Spørsmål om ordre, betaling og overlevering

Hvordan fungerer Fuud for de som skal kjøpe lokalmat?

Kjøp, ordre og betaling

Hva kan jeg kjøpe i appen?
Hvordan legger jeg inn en ordre?
Hvordan vet jeg at ordren min gikk gjennom?
Hvor finner jeg en oversikt over mine ordre?  
Hvordan betaler jeg for varene jeg kjøper?  
Hvordan kan jeg kansellere ordren min? 
Produsenten møtte ikke opp på avtalt sted, hva gjør jeg?   
Jeg hentet min ordre, men fikk feil produkter, hva gjør jeg?   
Jeg hadde en dårlig opplevelse med en ordre.   

Overlevering?

Er det mulig å få varene levert på døren?
Kan noen andre hente eller ta imot produktene jeg har kjøpt? 

Produsenter og produkter?

Hvor mange produsenter er det i mitt nærområde?  
Det er ingen tilgjengelige produkter i mitt nærområde i appen. 

Hvordan lage et søk i Fuud

Du starter på hovedsiden

Trykk på den røde søkeknappen (forstørrelsesglasset).

Velg ditt utgangspunkt

Velg først hvor søket skal starte geografisk ved å trykke på Overalt knappen.

Set posisjon

Velg stedet du skal søke ut fra og om det skal være overalt eller begrenset.

Velg produkt kategori

Tilbake på produkt kategori siden velger du kategorien du vil at søket skal omfatte.

Resultat

Nå får du opp alle som har aktive Fuuds innenfor valgt kategori og geografi.

Sortering

Trykk på den røde sorteringsknappen og velg om du vil sortere etter mest populære eller det som er nærmest.

Lagre søket

Nå kan du lagre søket ved å trykke på hjertet i Søk lagret knappen.

Finn det lagrede søket

Gå inn på favoritter (hjerte nederst på siden)

Enkelt å finne søket

Velg Lagrede søk og da vil ditt søk komme opp i listen. Du kan lagre flere slike søk og få en enkel oversikt over aktuelle Fuuds.